Horeca advies van Aandacht4all

Herken jij dit? Of beter: Hopelijk herken je dit niet.

“Geef ik veel geld uit voor een, overigens super goed verzorgd trouwfeest,

hoor ik daarna nooit meer iets van dat hotel restaurant. Gemiste kans toch?”

Ook jij als horeca ondernemer weet dat het meer geld kost om een nieuwe gast te krijgen,

dan een bestaande gast opnieuw te laten komen.

Maar slechts 1 op de 5 horeca ondernemers geeft aandacht aan zijn bestaande gasten.

Aandacht4all gunt restaurants een goed lopende zaak waar gasten een WOW-ervaring hebben in het restaurant en daarna online.

Dit doen we met horeca advies gebaseerd op een theoretische basis met de nodige praktijkervaring.

Laat jij ook geld liggen?

restaurant marketing, adviesbureau, marketingbureau, online, marketeers, horeca advies, horeca adviseurs, chef, foodservice strateeg
Fotografie Martijn Gijsbertsen

 

Online marketing is perfect middel om contact met gasten te houden

Alexandra: “Ik kom veel horeca ondernemers tegen die vinden dat zij ‘op Facebook’ of ‘op Instagram’ moeten zitten of een blog willen.

En dan een account hebben en er nooit naar omkijken. Dat is een beetje als een telefoon hebben en nooit opnemen.

“Restaurateurs hebben het zo druk met de bedrijfsvoering dat zij niet toekomen aan het dagelijks online contact met hun gasten.

En dat terwijl restaurants vaak een perfecte hospitality hebben als je in de zaak bent. Gasten zijn nu eenmaal wel dagelijks online actief”.

Wij snappen dat jij daar niet dagelijks tijd voor hebt.



horeca concept ontwikkeling, verankering, horecaconcepten

Allround horeca adviseurs

Aandacht4all is een expert op het snijvlak van horeca advies en strategische marketing.

Oprichter Alexandra Noij kent de weg in de het restaurantwezen.

Na haar managementopleiding werd zij chef kok en eigenaar van een kookschool voor managers.

Ze kent de praktijk van bedrijfsplan tot menuengenering.

Ze combineert strategisch denken over jouw restaurant concept met aandacht voor de uitvoering.

Zij is ruim 15 jaar ondernemer:

  • Runde een bed en breakfast in Amsterdam en deed de online marketing.
  • Zij zag zelf hoe je met online de band met jouw gast kunt houden en daardoor meer omzet kunt maken.
  • Stond op pagina 1 van Google! Had excellente reviews op Tripadvisor.
  • Volgde een marketingopleiding voor een goede theoretische basis. En stiekum kookt ze nog heel vaak!

 

Van Restaurant concept strategie & branding tot met de voeten in de modder…

Een perfect recept hoe je zoekwoorden zo aan elkaar emulgeert dat de tekst nog steeds fijn leest én jouw horeca zaak gevonden wordt.

Dat zijn de creatieve uitdagingen waar Alexandra graag haar vingers voor op het toetsenbord zet.

Met flinke koppen koffie laat ze de inspiratie borrelen & de toetsen rammelen voor webteksten, foodblogs of wijn blogs.

Maar soms is alleen marketing niet genoeg: als de basis beter moet, dan is het nodig de bedrijfsvoering onder de loep te nemen door goed naar de werkprocessen te kijken. Ben je echt van alle markten thuis?

Hoe heb je het concept doorgevoerd in de aspecten van de bedrijfsvoering?

Past het horecaconcept nog bij jouw doelgroep?

Ben je vindbaar?

Heb je een marketing en salesplan?

Heb je een loyaliteitsprogramma?

Hoe staat het met jouw personeel?

Werkt de keuken rendabel?

Hoe is het met jouw prijsstelling? Zo maar even wat vragen.

Samen met haar collega’s nemen we de Service, de Producten, de Lokatie, de Sfeer onder de loep.