email restaurants, emails, horeca, nieuwsbrief restaurants, nieuw

E-mailmarketing voor restaurants

Hoeveel doe jij met de e-mailadressen van jouw gasten?

  • Hoe houdt jij contact met jouw gasten als zij jouw restaurant verlaten hebben?
  • Heb je ook e-mailadressen van gasten uit jouw online reserveringssysteem?

 

Wat houdt e-mailmarketing voor restaurants in?

Gegevens van gasten in een gastenbestand is de kern van e-mailmarketing voor restaurants. Vanuit daar ben je in gesprek met jouw gasten. Heb je al veel gegevens van een online reserveringssysteem of wil je gegevens gaan verzamelen?

 

Database voor e-mailmarketing

Een online reserveringsystemeem helpt de database te vullen. E-mailadressen kun je  ook op andere manieren verzamelen. Wij helpen je dit op te bouwen. Uit dit gastenbestand nodigt Aandacht4all voor jou gasten persoonlijk uit, doet aanbiedingen, prijsvragen of een attenties bij hun verjaardag. En stelt hen vragen over het restaurant, de menukaart, de muziek, de inrichting of de ingrediënten. Waardoor het geen eenrichtingsverkeer blijft. Meer over e-mailadressen verzamelen?
email marketing, email marketing horeca, email marketing restaurants, restaurant, nieuwsbrief, horeca

Voordelen voor jouw restaurant

  • Professioneel ogende e-mails die aansluiten bij de stijl van jouw zaak
  • Automatisch in- en uitschrijvingen bijhouden
  • Reserveren vanuit de e-mail
  • Koppelingen naar social media
  • Koppelingen naar jouw website

 

Verras jouw gast

De gast krijgt een uitnodiging voor zijn verjaardag, voor vaderdag of voor een Valentijnsdiner. Door een persoonlijke benadering is de kans groot dat jouw gast verrast is en betrokken blijft. De gast voelt zich welkom. De horecaondernemer heeft een volle zaak.

 

email, emails, nieuwsbrief horeca, restaurant nieuwsbrief, verjaardag, email marketing, email marketing restaurant

Mogelijkheden voor jouw restaurant

  • e-mailcampagnes die bij jouw huisstijl, merk en hospitality passen
  • omzetten van jullie huidige gastenbestand naar 1 centrale database
  • eenmalige mailing voor aanvulling van gastengegevens
  • kaartjes waar jouw gasten hun gegevens op kunnen invullen
  • verwerken van de gastengegevens in de database
  • inschrijfformulier voor jouw website
  • mogelijkheid tot wettelijke verplichte mogelijkheid tot uitschrijven
  • mogelijkheid tot doorsturen van mail naar bekenden
  • linken naar sociale media in jouw e-mail
  • verjaardagsmail naar gasten
  • rapportages zodat jouw acties meetbaar zijn

Terwijl jij je  concentreert op jouw gasten, zorgt Aandacht4all er voor dat het aantal gasten de hoogte in gaat. Via een professionele e-mail worden bestaande gasten persoonlijk aangeschreven.