Reputatie

Als ik als gast in een restaurant ben, vraagt de bediening vaak: “En, smaakt het? Jammer genoeg komt het vaak voor, dat er toch een negatieve recensie verschijnt op een reviewsite zoals Iens of een van de andere 20 Nederlandse recensiesites. Daar gaat jouw restaurant’s reputatie. En vergeet niet zoekende gasten die toch even online kijken wat er over het restaurant word gezegd? Maar niet getreurd. Uit onderzoek blijkt dat het reageren op recensie wel degelijk helpt. 

 

Reputatie

Hoe kan je er nu voor zorgen dat de reputatie van jouw horecazaak overeenkomt met de kwaliteit van jouw restaurant?

  • Zorg dat je goed vindbaar bent en blijft op alle relevante sites
  • Zorg dat alle vermeldingen actueel zijn en juist
  • Reageer altijd op een gast of het nu een positieve review is of een negatieve recensie.

 

tripadvisor

Reputatie management

Hoe wij jou kunnen ontzorgen met reputatiemanagement?

✔️wij monitoren wat er allemaal over jou gezegd wordt

✔️ alle voor jou relevante social media, (internationale) blogs en

✔️ Reageren op de verschillende reviewsites zoals Tripadvisor, Yelp, Foursquare, Iens en Google plus.

✔️Aandacht4all reageert tijdig, persoonlijk en professioneel op gasten

 

“Wil jij ook geen zorgen meer over de reputatie van jouw restaurant?”