Marketing tips voor je website

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Soms val ik echt van de ene in de andere verbazing. Ik ga er vanuit dat jij als horeca ondernemer weet hoe ontzettend belangrijk jouw eigen website is. Toch schrik mij vaak een ongeluk als ik zie hoe een deel van de horeca websites eruit ziet. Het is soms echt bedroevend wat ik tegenkom. Zo spreek ik een Brabants bedrijf dat zegt zich te onderscheiden met biologische en streekgebonden producten. Dacht je dat er iets van terug zie op de site, geen foto’s, geen leveranciers? Noppie nada dus…[dt_gap height=”10″ /]

  • Op de website wordt je niets wijzer van wie de zaak runt en wie er in het team werken. Daarvoor zie je soms meer op Iens grappig genoeg.
  • Misschien wel het belangrijkste: Hoe je je onderscheidt van de andere restaurants.
  • Of je begint te vertellen over jezelf of wij. Het lijkt wel of je je site voor en over jezelf hebt gemaakt.
  • De foto’s zijn gewoon slecht en geven niet weer hoe je zaak er in het echt uitziet.
  • Of je hebt als bezoeker geen clue waar je kan reserveren.
  • Je website ziet er zo ouderwets uit. Of richt je je op bejaarden?
  • Je gaat ervan uit dat jouw gast weet wat ie wil als hij op je website komt.
  • Stel dat Aandacht4all jou vertelt dat jouw website je allerbelangrijkste marketing wapen is? Hoe zou je er dan mee omgaan?
  • Er is blijvend werk aan de winkel om een website neer te zetten waar je veel omzet mee kunt behalen.

Marketing tips voor je website anno 2015

website, tips. horeca, amsterdam, restaurant
Contentmarketing op website van Restaurant Amsterdam

[dt_gap height=”10″ /]

Marketing tips voor je website

  • Content is King of Queen: plaats interessante verhalen over jouw zaak, de historie, het pand, de wijk, whatever.
  • Facebook: Facebook laat jouw updates maar aan 10% van jouw likes zien. Wil je betalen voor het bereiken van een gerichte doelgroep? Als die zich tenminste op Facebook bevindt
  • Jouw vindbaarheid – seo in Google – is niet klaar is met een nieuwe website? Dat is pas het begin: nu is het tijd om regelmatige nieuwe zaken toe te voegen. Ook zeggen de seo experts dat het aantal sociale interacties (delen, liken etc) meetelt.

[dt_gap height=”10″ /]De restaurantmarketeers van Aandacht4all vinden het erg leuk om websites te analyseren en doen dat voor veel horeca bedrijven. Om ze te bekijken van alle kanten en mij daarbij allerlei vragen te stellen die gasten zich ook stellen. En met oplossingen te komen die jou zo min mogelijk geld kosten en de meeste reserveringen leveren.

[dt_gap height=”10″ /]

Wil jij weten wat er beter kan aan jouw website?

Dan kun je onze Omzet lunch aanvragen en gaan we een uur lang jouw website doorlichten in jouw bijzijn. Of we maken een Online Scan voor je en je hoeft alleen maar de mail te checken voor ons advies. It’s up to you![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]