Hoe houd jij alle restaurant ontwikkelingen bij?

“Oef”, zucht een horeca eigenaar waar we me spreken. “Dat vertel je nu, maar ik kan echt niet al dat nieuws en die ontwikkelingen bijhouden”. Heb je dat ook? Dat je alle horeca vakbladen wilt bijhouden. En dan ook nog specifieke vakbladen voor ict, marketing, arbeidsvoorwaarden, nieuwe producten in de horeca, bereidingswijze of nieuwe food trends. Maak je borst maar nat. Geheimpje: “Eigenlijk hebben wij dat ook”. En we verzonnen een oplossing, daarover zo meer. En we horen graag of jij er nog wat bronnen aan wilt toevoegen.

restaurant marketing, restaurant ontwikkelingen, marketing bureau

Welke vakbladen lees jij?

De vakbladen die de meeste horeca ondernemers scannen: Misset horeca, Koninklijke Horeca Nederland, Passie voor Horeca, Foodbrigade en nog een aantal horeca bladen. Voor allerlei marketing ontwikkelingen houden wij een aantal site zoals Frankwatching en Loyalty facts bij. Daarnaast houden wij via Google Meldingen op een aantal termen ons vakgebied, restaurant marketing, bij. En we volgen een aantal horeca gerelateerde bedrijven. Dat kun je natuurlijk ook op LinkedIn doen. En niet te vergeten een aantal wordpress blogs. Enfin. Best wel een gedoe om dat allemaal bij te houden.

Nooit meer meer restaurant ontwikkelingen missen?

Het hele scala van bovenstaande bronnen hebben wij simpelweg voor je gebundeld in een website www.restaurantmarketing.nu
Een soort content curatie.
Wij zijn heel benieuwd of dit voor jouw handig is.

Zou jij nog andere bladen of horeca blogs in dit nieuwsoverzicht willen?

Graag horen wij jouw aanvullingen zodat wij de website aan jouw wensen kunnen aanpassen.

PS: Wil je delen met jouw andere horeca vrienden? Hoe meer reacties, hoe beter we de site kunnen maken!

 

 

 

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.